سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود

 

به احتمال زیاد شما هم بارها برای تبدیل فایلهای مختلف به فرمت PDF با مشکلات زیادی بخصوص در زمینه فونت فارسی برخورد داشته اید. این نرم افزار با توجه به حجم کمی که دارد به آسانی هرگونه فایلی را به فرمت PDF تبدیل می کند. 
مزایای استفاده از نرم افزار  pdf995 محصولی از شرکت software995 :
 - برخلاف بسیاری از اینگونه نرم افزار ها رایگان است
 - با هیچ
فونتی در هیچ زبانی مشکل ندارد
 - هرگونه فایلی که قابل پرینت گرفتن باشد توسط این نرم افزار تبدیل به PDF می شود
 - دارای حجم کم و مانند یک پرینتر مجازی در لیست پرینترهای شما قرار می گیرد
 - استفاده آن
بسیار آسان و سرعت عمل آن بسیار بالاست




نصب نرم افزار :
ابتدا دوفایل زیر را
دانلود کرده :
دانلود | Download 
pdf995s | حجم 2.1MB    
دانلود | Download 
ps2pdf995 | حجم 5MB    
ابتدا بایستی فایل ps2pdf995 را اجرا کنید و سپس فایل pdf995s را اجرا کنید و با EULA آن را موافقت کنید تا برنامه شروع به نصب کند. این کار بیشتر از چند ثانیه طول نمی کشد.
نحوه استفاده :
فایل مورد نظر خود را که می خواهید تبدیل به PDF کنید را باز نمائید
و با انتخاب گزینه Print از
نرم افزار کاربردی پرینتر مجازی  PDF995 را از لیست پرینترها انتخاب کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید. نکته :‌Print to file را انتخاب نکنید. و در پنجره باز شده نام و مسیر را انتخاب کرده و بر روی دکمه Save کلیک کنید . پس از چند ثانیه خروجی کار را به صورت PDF خواهید دید.


  

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
دسته بندی موضوعی
زایمان ، بارداری دوقلو یا چندقلویی ، نشانه های حاملگی: 10 نشانه اصلی که بیانگر بارداری احتمالی است. ، قرص خوراکی جلوگیری از بارداری ، مشکلات بارداری ، مشکلات باروری ، بارداری دوقلو یا چندقلویی: تغذیه و تناسب اندام ، چندقلو ، آیا یک فرزند برای شما کافی است؟ ، اگر بخواهم حامله شوم، چه زمانی برای آمیزش بهتر از سایر اوقات است ، آیا آمادگی لازم را برای داشتن فرزند، دارید؟ ، آیا حتما باید پدر یا مادر شدن را تجربه کنید؟ ، آیا می توانم بعد از 35 سالگی باردار شوم؟ ، چه مدت طول می کشد تا حامله شوم؟ ، دمای پایه بدن و ترشحات دهانه رحم ، زبان نوزاد ، بارداری دوقلو یا چندقلویی: عوارض احتمالی ، برنامه ریزی برای بارداری ، بهترین زمان برای داشتن بچه ای دیگر، چه موقع است؟ ، تستهای تشخیص حاملگی خانگی ، تشخیص زمان تخمک گذاری ، تغییراتی که باید هنگام اقدام برای بارداری در رژیم غذایی خود بدهی ، چرا به اسید فولیک نیاز دارم؟ ، میزان آمادگی خود را برای بچه دار شدن، ارزیابی کنید ، میل جنسی , ترک خود ارضایی ، کوچکترین فرزندم خودش را به شیوه منحصربفرد خودش در دلم جا کرده اس ، گرفتگی (کرامپ یا اسپاسم) عضلات پا در زمان حاملگی ، ماساژ ، متوقف کردن روشهای جلوگیری از بارداری ، مجموعه ? قسمتی دوستان کنجکاو کودک ، وسیله داخل رحمی (IUD) ،
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 221973
کل یاداشته ها : 127

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ